Min pissblogg saknar handling!

Kom precis på att min blogg verkar vara den enda i hela jävla universum
som inte har ens den minsta uns till specifik inriktning.
Vad handlar den om? Ja jag vet då inte.
Läste precis igenom alla inlägg jag skrivit, när jag kommit halvvägs så fick jag god lust att hiva ut
fanskapet till dator genom fönstret...Efter att jag öppnat det förstås,
jag ska ju inte behöva frysa ihjäl p.g.a mina egna dumheter.

Men grejjen är ju det att jag är en människa utan inriktning eller mål i livet,
jag irrar omkring som en herrelös hund som precis upptäckt E4:an i rusningstrafiken.
Jag gillar inte mode, jag har ingen hobby eller sport jag håller på med.
Så till den stora frågan.....Vad sjutton ska jag skriva om!?

Ska jag kanske börja blogga om vad jag gjorde för 5 år sedan då jag sitter här med facit i hand? 
Ska jag skriva ner alla pinsamheter jag lyckats åstadkomma? -
Om så är fallet kommer min blogg istället bli universums mest upptaderade blogg.

Ja jag vet då inte, här är då ett fåtal av de pinsamheter jag gjort om det nu är vad min blogg
kommer att handla om i fortsättningen:

1. När jag broderade så broderade jag av misstag fast tavlan i mitt byxben 
    så den fick sprättas loss därifrån.

2. Lyckats fastna med täckbrallehängslet i en skidlift eftersom att jag ville vara "cool"
    och lät hägslena hänga fritt, släpades efter liften samtigt som jag i högan sky skrek MAMMA!
    (verkligen coolt) och ja jusst ja...nämnde jag att det var på en friluftsdag för HELA skolan.

3. Rest mig upp för tidigt i bussen, bussen kränger till jag tappar forfästet och
faller framlänges rakt in i famnen på herren mittemot, som tur var så hade han ingenting emot
att jag hade händerna farligt nära hans mittparti - tur för mig då.

4. Missade att göra naturkunskapsläxan & fick slafsa ihop den i sista minuten innan det
var dags att att gå fram och läsa om det man skrivit. Vart riktigt bra bortsett från min
sexiga bild på hur fågelmamman gör när hon föder fram fågelungarna.
Sen när läraren så där lagom irriterat säger att fåglarna lägger ägg så säger jag.....
A: oj förlåt jag inser att jag gjort fel.?  B: Va!? är du säker? 
svaret är B. och jag vart utsnörd.

Sådärja nu vet ni vad ni har att vänta er under mitt framtida bloggande....I värsta fall!

Kommentarer
Postat av: pelle

Men bloggar utan inriktning är de bästa, keep on going!

2008-11-03 @ 16:42:26
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0