Komplett idiot?

Min pojkvän verkar ju tro att jag är en komplett idiot.
När jag skulle rosta macker så drog jag ut kontakten till fönsterlampan utan att tänka på det.

Killen:  Jaha vad gjorde du nu då!?
Jag: ehh va? jaha ojdå jag råkade visst dra ut sladden till fönsterlampan.
Killen: (drar en lättnadens suck) åh vilken tur, jag trodde du lyckades släcka hela grannhuset.
Jag: va!?
Killen: Ja men va fan, jag såg bara att allt vart svart i ögonvrån.

Jaha då var det bevisat! Han tror att jag är en idiot av värsta graden.
Jag menar, hur fan skulle jag kunna släcka ner hela grannhuset och dess typ 50 lägenheter
bara genom att stoppa i sladden till brödrosten.

Han har uppenbarligen inga högre tankar om mig.

Kommentarer
Postat av: Poppe

haha Cool kille=)

2008-11-28 @ 22:38:26
URL: http://poppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0