Filmsamlingen (Tv-serierna)

Behöver definitivt en ny bokhylla att stoppa filmerna i nu.
Har inte ens plats med filmerna jag har.
Jag säljer och säljer allt eftersom jag köper nya men likt förbannat hopar dom sig =)

Efter att ha sålt iväg ca 75% av min samling så återstår nu följande filmer (Serier):

Rena Rama Rolf säsong 1 & 2
Sally säsong 1
En fyra för tre säsong 4
Dharma & Greg säsong 1 & 2
The new adventures of Old Christine säsong 1 & 2
Svensson Svensson säsong 1 - 3
C/o Segemyhr säsong 1 - 3
Mannen som talar med hundar säsong 1
Svenska hjärtan säsong 1
SKärgårdsdoktorn säsong 1 - 3
Sex & the city collection säsong 1 - 6 (skolådan)
Seinfeld Collection säsong 1 - 9 (samlingsboxen)
Baywatch säsong 1 & 2
Joey säsong 1
Vänner säsong 1 - 10
King of Queens säsong 1 - 4
Scrubs säsong 1 - 5
Home Improvement / Tummen mitt i handen säsong 1 - 3
Pantertanter säsong 1 - 3
Two and a half men säsong 1 - 3
Höök säsong 1
I en annan del av köping säsong 1 & 2
Leila Bakar säsong 1

Och filmerna och filmboxarna ids jag inte ens gå in på.
Men några serier jag skulle vilja ha är Gilmore Girls, Lost, Prison Break,
Arkiv X, Joey säsong 2 & Desperate Housewifes.


Den här bokhyllan från IKEA hade varit praktisk men 2600:- för en hylla är lite magstarkt tyvärr.


Kommentarer
Postat av: pelle

Men holy moses, hur mycket hade du innan? Arkiv X är guld - mycket bra köp!

2008-11-01 @ 18:13:34
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Linn

Du verkar ligga i, absolut! Jag har också sex and the city (skolådan) love it. Så du tittar inte på GossipGirl?. det är en av mina favoriter så det kan jag rekommendera! J, Jag ser också Desperate Housewifes, har dock inte serien men den ska införskaffas! ;)

2008-11-02 @ 11:31:49
URL: http://linnhenrikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0