Eremit

Sådärja nu är jag nere på jorden igen.

Ifall jag inte visar det minsta livstecken i helgen så beror det inte på att jag blivit eremit
utan för att jag måste vara hemma och städa =/
För som det ser ut nu får det inte plats många tomtar och jag har säkert 4 flyttlådor
av den varan och diverse annat "julskrot" som jag samlat på mig.
Jag har så det räcker till att pynta hela staden och halva grannkommunen också
men likt förbannat så köper jag nya saker varje år.

Jag borde egentligen ha börjat planera julpyntningen redan i augusti som alltid annars
då hade jag varit färdig lamgomt till advent, nu ska jag vara glad om jag ens får upp granen
innan årsskiftet.

Sen till råga på allt så ska lillasyster sova över här imorgon,
hade tänkt göra upp ett städschema innan dess med hennes namn på ;)

Nu ska jag gå och se en fyra för tre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0