Back on track!

Kom precis hem från stan.
Har varit med Sandra och Mats och snurrat omkring på stan och överallt,
med våran alldeles egna privata lilla kör-tenor i baksätet ;)
Såg värsta överpyntade huset också.
Visst det är fint med julbelysning men någon jävla måtta får det la ändå va.



Sen fördrev vi även tiden med att köra runt och tuta och vinka till okända människor
för att se vem som fick flest att vinka tillbaka och jag vann ;)
Ni skulle ha sett mig alltså, gud vad bra jag var. Helt sanslöst!
Vilken prestige, vilken bedrift, vilken...otroligt pinsam sak att va stolt över så här i andra hand.

Och Mats, dina Mariah Carey toner kan krossa glas..och trumhinnor med för den delen.

Kommentarer
Postat av: Poppe

Ahaha. Det där är ju nästan ingenting jämfört med vad ett Par har här på byn. Det bara fler fler o fler. Förra vinterna tror jag att jag räkna ihop till 1.Julgran. 2 Snögubbar. 4-6 belsyningar på buskar o träd och en. 15 jultomtar=). Sen har dem på huset med. Och i fönstren med. Och man kan undra vad det blir iår=)

2008-11-30 @ 02:39:48
URL: http://poppe.blogg.se/
Postat av: Poppe

3 veckor? Men fy fan. Ja då kan man nog tänka sig. Och Nja Vilja se den räkningen. Man skulle bara gå i taket då.

2008-11-30 @ 14:35:54
URL: http://poppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0