Äntligen hemma!

Har sprungit på hur många affärer som helst idag!

Först har jag varit på Hemtex och köpt en julduk och några ljuslyktor.
Sen for vi till Boden för att gå på ljusboden och där köpte jag 9 stycken ljus.
Vi åt en snabbis på Rönnbäcks och sen gick vi på Kicks.
Efter det for vi till dollarstore och jag köpte massor med saker.

Sen i luleå har for vi på Blomsterlandet, växtriket, mekonomen, Coop, Jula.
Nu är jag less och vill inte så mycket som se en affär till nå mer idag. 

Sådärja. Det var den kortfattade förklaringen.

Nu ska jag heva fram ljusen och julduken :D


Kommentarer
Postat av: pelle

Julduk? Vad roligt, du är en riktig husmor du! ;D

2008-11-26 @ 23:36:48
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Christina

www.seahundochkatt.se

Det tog mig en dag att få hem den från att jag beställt!

2008-11-27 @ 09:56:57
URL: http://www.christinavalente.com
Postat av: ullis

du har då sprungit i affärer : ) mycket folk? :) Hugs!

2008-11-27 @ 13:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0