Sådan matte, sådan hund.

Kom precis in efter att ha gått en 40-minuters morgonpromenad med Diesel.
Fan så mörkt det var ute! Vi gick som i en allé med skog på båda sidorna av den lilla
upptrampade vägen med total avsaknad av belysning, Diesel vart rädd och börja gnälla
och se sig om åt alla håll eftersom att han är lite mörkrädd.
När han gjorde så skrämde han döslag på mig för att jag är ännu mera mörkrädd.
Och jag svär, hade det knakat till i nån gren eller nå så hade jag farit och sprungit all världens väg!
Och hunden hade antagligen sprungit framför mig och visat vägen dit.
Eftersom att vägen var så smal så vart diesel tvungen att gå bakom mig,
så han har gått pipandes likt en liten pudel alldeles efter och nästan knuffat mig baki benen
för att  vi ska komma fortare till belysningen. Väl där så vart han en Rottweiler igen.
Men nästa gång så är det jag som tar på mig en pannlampa!


Nu ska jag spela Pony Luv ;)


Kommentarer
Postat av: Poppe

Ja det är nog mörkt överallt nu. Till o med här nere i Sverige=). Men så fort det ljusnar så skall jag ut i alla fall. HUgga ved=). Behövs nog det=).



Ja det tycker man ju. Men 4:e filmen är ju ett stort misstag tycker jag i alla fall.

2008-12-20 @ 07:37:24
URL: http://poppe.blogg.se/
Postat av: Poppe

Det är inte så himla kul att hugga ved dag ut och dag in då. Men det måste göras. måste hugga dem i mindra bitar. annars så brinner dem aldrig. Men jävlar vad varmt man kan få det sen=). Ja men det går ju bra det. Eller så för du bege dig ut i skogen och gör en eld=)..

2008-12-20 @ 07:59:07
URL: http://poppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0