Lagat bilen del 2.

Idag gjorde vi klart resten av bilen så den ska gå igenom besiktningen.
D.v.s bytte båda bromsslangarna fram och tätade avgasröret.
Eller ja..farsan gjorde allt det och jag satt i bilen högst upp på lyften och provbromsade
så att bromsarna kom igång.
Så tekniskt sett så var mitt jobb det farligaste, jag menar ett fal på 3 meter...
gud alltså man kan ju dö för mindre.

   

Och ja.. jag vet att bilen är så jävla skitig att den snart rullar iväg av sig själv.
Men till mitt försvar så har jag faktiskt inte idats tvätta den nå i år.



Jävla skit alltså vad jag fick till baklyktorna igår. Nu är jag nästan stolt över mig själv.

Före: Notera att det är svarta baklyktor.


Efter: 
Orginalbaklyktor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0