Tillbaka.

Efter ett uppehåll på nästan 2 månader är jag nu "äntligen" tillbaka.
Har hunnit hända mycket under den här perioden.

Först och främst så har det varit en väldigt häktisk slutperiod på
semestervikariatet som inkluderade en massa extrapass och även
ett 7-21 pass. Gissa om jag var slut när det var dags att återvända till
springvicket efter att bara ha haft fyra lediga dagar på en hel månad,
men det gick det med visade det sig.

Nu har jag för tillfället fått ett "långtidsvik" på ett vård- och omsorgsboende
som sträcker sig från det 6 september till och med den 30 oktober,
inte så vidare långt med andra ord, men för mig som är van med att endast
veta hur jag jobbar dom närmaste dagarna, känns det som en evighet.

Sen så har vi även bokat och sålika tilldelats en ny lägenhet,
så den 17 oktober så går flyttlasset ifrån tuna och in till centrum
till en 2:a på 75 kvadrat med öppen planlösning.


Och sist men inte minst så har jag hunnit dra mig en storförkyldning.
Är inne på min fjärde sjukdag nu, men det har börjat ge med sig till viss del.

Kommentarer
Postat av: Mizca

Grattis till lägenheten!



Svar: Tack tack! Ja, är man ljusare så passar man inte alltid i mörkt. Jag har testat att blondera mig och det passade inte jag riktigt i då jag är mer mörk..

2011-09-29 @ 14:27:39
URL: http://www.mizca.se
Postat av: Lina

Välkommen tillbaka, jag undrade vart du hade tagit vägen.



Jag har faktiskt bara sett ett eller två avsnitt av Fringe, men varför jag inte fortsatte att titta är en fråga som jag ställer mig ofta. Men det lilla jag såg verkade iaf bra och serien är nog sevärd. Jag ska själv köpa den en vacker dag, väntar bara på att serien ska läggas ner så jag kan ha den i en megabox. Något säger mig att den väntan kan bli lång.



Jag hoppas det kommer bilder på ert nya ställe sen, alltid spännande med förändringar.

2011-09-29 @ 15:55:54
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0