Underbart väder och inspiration.

Idag har det varit helt underbart väder, kring 24 plusgrader i solen har vi.
Dessa dagar uppskattar man verkligen jobb i hemtjänsten, har jobbat
mellan 7-16 idag men blev färdig och slutade redan klockan tre.

Idag blev det så att jag och Mats avlöste varandra, när jag slutade så
mötte jag han på sin väg till jobbet. Dock så har han varit snäll och gjort i ordning
en lasagne som bara behöver stoppas in i ugnen så att jag slipper laga mat idag.

Har börjat spendera ganska mycket tid på sidan Styleroom i jakt på inspiration
på hur vi ska inreda sovrummet när vi är färdiga med hallen.
Älskar inredning av alla dess slag, vardagsrummet är nu helt färdigt och i
köket är det i stort sett också klart, vi hittade oss ett jättefint ekbord så
nu är det bara ett par tavlor dit in och en tavellist för mina kokböcker.
Så det som återstår nu är hallen och sovrummet, roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0