Fullt upp.

Har haft rätt fullt upp nu den sista tiden, har arbeten i två ämnen som ska
göras, jobbar nästintill varje dag, har lektioner att gå på, praktiskt prov att
läsa på inför..och så magsjuka på det, var inte direkt vad jag behövde, men
nu är jag frisk i varje fall och kunde jobba igen från och med idag och det blev
en kort dag, endast 7-12. Efter jobbet har jag gjort några uppgifter i människan
socialt och kulturelt, spelat mario kart på ds:et samt sett på toy story.

Nu ska jag snart åka och hämta Mats från jobbet, sedan ska jag åka förbi Preem
och hämta ut ett paket med filmer ifrån Discshop, sen blir det middag
och något avsnitt av Arkiv-X innan det är dags för sängen.
Har inget jobb imorgon, men däremot skola.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vill självklart ha bilder på inköpen =)

2011-03-15 @ 21:28:53
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0