Elände.

Igår jobbade 12-20.30, kring 3 tiden så började jag få lite irriterat
i halsen och bara ett par timmar senare så gör det så ont i halsen
att jag inte kunde svälja ens en gång.
Idag gör det inte riktigt lika ont när jag sväljer, men det beror på
att halsen är så bedövad och uppsvälld men dock så är jag även
förkyld istället. Känns som att jag har feber, men tydligen ligger min temp på
32.1 grader. Bläää. och jag som har jobbvecka och studier
att ta itu med. Blir nog att jag sjukanmäler mig imorgon så får jag
se sen hur jag mår på Tisdag, kan ju inte direkt åka och smitta
ned dom boende.

Nu ska jag kurerar mig med nyponsoppa och en gubben Pettson film.
Då nyponsoppa är det enda jag kan dricka då det är littare tjockare i
konsistensen så har det lett till att jag hela tiden bär runt på en sådan tetra
samt en rulle snytpapper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0