The walking dead.



Igår sände kanal 11 det första avsnittet av skräckserien "the walking dead".
När Mats ropade och sa att jag skulle komma och se så måste jag medge
att jag faktiskt inte hade några förväntningar alls på den, men den visade sig vara
en ruskigt bra zombieserie. Varje avsnitt är dock 90 minuter och det är lite
i längsta laget för en serie tycker jag.
Säsong 1 kommer innehålla sammanlagt 6 stycken avsnitt så det är väl
lite mer av en miniserie antar jag. Hur som helst så är det här en serie som jag
att följa varje söndag.

Kommentarer
Postat av: Lina

DEn mörka sidan av min blogg är en rätt elak sida. Jag tar ut all min aggression om jobbet och på en före detta vän som som inte hade/har någon respekt för andra. Jag kan maila inloggnings uppgifterna om du vill ta del av det elaka mig.

2011-02-21 @ 12:27:26
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: M i c k a

så galet bra serie, ge mig säsong 2 nu! :D

2011-02-23 @ 21:35:14
URL: http://niintendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0