Sömnlös.

Jag blir tokig! Är nog hundrade natten i rad som jag vaknat
mitt i natten utan att kunna somna om igen.
Enda gången jag fått sova en hel natt den senaste tiden var när
jag tog tramadol och pronaxen mot rygg och benvärken,
den natten sov jag som en stock natten igenom.

Har den senaste timman hunnit läsa ut boken jag påbörjade i förrgår
, ro utan åror heter den och den är verkligen att rekommendera.
Samt att jag hunnit se på tv ett tag.


Idag, eller ja, igår blir det ju eftersom att klockan är sent,
kom mitt handledarintyg så igårkväll åkte vi för första gången ut och
övningskörde. Mats var jätteduktig med tanke på att det var första gången
han körde och jag var och är otroligt stolt över han.

Nu ska jag ta mig fan gå och lägga mig och sova, förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Lina

SV: Herre gu! Tack o lov att ni slutade ta er hund till den idioten. Hade det varit jag som råkade ut dör detta så hade jag personligen dödat människan när jag stod där med min inte längre levande katt.

2010-10-09 @ 23:46:31
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0