Sunes Jul.

Morgonen har jag spenderat framför Sunes jul.
Skitbra julkalender och lätt den bästa som någonsin gjorts.

Julbaket

Håkan: Vad gör du?
Sune: Jag skriver H på mina grisar.
Håkan: Jaha...åh varför skriver du H på dom!?
Sune: Jo för att dom heter Hå....Holger.
Håkan: Jasså!
Sune: Varför skriver du S på den fula getabocken!?
Håkan: Jo för att den heter Su...Su...Sigurd!


Städdags

Rudolf: Håkan? Öppna dörrn.
Håkan: Näe!
Rudolf: Varför inte det nu då?
Håkan: Jag vill inte städa!
Rudolf: Snälla Håkan krångla inte nu, öppna dörrn.
Håkan: Aldrig i livet!
Rudolf: Håkan om du får 10 öre
Håkan: Äh lägg av
Rudolf: 10 kronor då?
Håkan: Bättre kan du.
Rudolf: Ja vi säger femt..nä nu!....godis? glass?
Håkan: Näe
Rudolf: STRYK!?
Håkan: Nahahaha
Rudolf: Håkan om inte du öpnnar dörren så måste pappa göra det och pappa
måste göra det med våld!
Håkan: Gör det då då.
Rudolf: Du din gnnn..okej har du sagt det!


Pulkabacken

Sune: Mamma är du ungkarl nu?
Mamma Karin: Ah kanske det.
Sune: Om du skaffar en ny pappa, skaffa en rik då.


Kommentarer
Postat av: Poppe

Klockren film=)

2008-12-18 @ 18:14:31
URL: http://poppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0