Utläst - utsett - inköpt

Isprinsessan - Camilla Läckberg - Deckare


Har tagit en liten "semester" från bloggandet i ett par dagar. Under den tiden har jag
bland annat hunnit läsa ut isprinsessan. Visst var den spännande och minst sagt
oförutsägbar, men långt ifrån lika bra som "millenium-böckerna".

   

Sen har jag även sett ut hela Svensson Svensson-serien. Älskar den serien!
Är garanterat en av mina favorit-serier och Allan Svensson är för jäkla rolig.



Idag var jag och hämtade ut mina böcker som jag beställt från adlibris.
Den här gången blev det  fortsättningen på boken " Tusen små bitar - James Frey"
(som för övrigt är en av mina favoritböcker), "Min vän Leonard" och sen köpte jag även
"Om jag kunde drömma" som är skriven utav succeförfattaren Stephenie Meyer.
Har inte sett Twilight-filmen och inte heller läst en enda av böckerna.
Så det är väl på tiden nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0