Gårdagskvällen

Igårkväll åkte vi in till stan och umgicks med Sandra.
Först gick vi en liten promenad, verkligen jätteliten.
Sen åkte vi runt ett tag, var nästan helt tomt på stan då
i stort sett alla hade åkt iväg till piteå på cruisingen.

Sen på hemvägen hann vi precis springa in på kvantum innan dom stängde 
och köpa pizza-tillbehör, så ni kan vi gissa vad vi åt sen när vi kom hem.
En väldigt sen middag bestående av hemmagjord calzone :)

Kom i säng hyfsat tidigt och somnade till Svensson Svensson säsong 3.

Kommentarer
Postat av: Ayla Catpaw

"Sv: Det tycker jag absolut du ska göra, för Hairspray är verkligen jättebra. Men akta er så att ni inte åker dit för Ipred-trots bara :)



Shit vilken rolig halvårsdag ni lär få, kommer fortfarande ihåg våran halvårsdag. Var iofs snart 6 och ett halvt år sedan men den dagen är fortfarande väldigt speciell. Fast när vi firade 4 månader var nog den bästa, då fick jag en förlovningsring i mitt påskägg :)"



Hehe yesyes har lagt till den i min "måste se"-lista. ^^ Och hahaha aww ja förhoppningsvis jagar de inte oss små stackars privatpersoner. XD



Haha herregud! :O Efter bara 4 månader? Och ni har varit ihop i 7 år? :D Amazing hahaha. Wow. Grattis! Och joo jag hoppas att det blir bra hehe! ^^

2009-05-03 @ 20:10:08
URL: http://ayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0