Handlat.

Vad får man om man tar halva Luleås befolkning och trycker
in dom i en och samma lokal? Svar: Kvantum en söndagskväll.

Kom nyss hem från Kvantum, sju av butikens tolv kassor var
bemannade och trots det blev det en massa tid över till att andas.
Tur nog så har jag aldrig bråttom :) Inte ens när jag är sen?
Nix, inte ens när jag är sen. Är jag sen så blir jag senare, finns ingenting
man kan göra åt det. Och om jag mot all förmodan stressar så
blir det att jag går i högvarv och glömmer bort vart jag ska någonstans.
Inte det minsta effektivt med andra ord.

Nu ska jag spela ett tag och sen gå och
äta innan jag går och lägger mig och ser på Vänner.

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Vad roligt att du vill det ... förslag på något jag kan prata om då? ;)

2009-07-06 @ 14:31:13
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0