Säsong för megaboxarna.

Nu har megaboxarnas säsong dragit igång.
Finns hur många bra dvdboxar som helst ute på marknaden nu
och fler är på ingång. Finns otroligt många boxar som jag mer än
gärna skulle ha i min ägo.



Älskar filmerna med Åsa-Nisse och gissa om jag blev glad när jag såg
att det ska komma ut hela tre boxar med sammanagt 21 stycken filmer.

Boxen med Shrek filmerna ska jag absolut köpa när den kommer ut.

Boxen med förhäxad säsongerna har jag länge velat köpa,
men varje gång jag tänkt slå till och köpa den så har jag ändrat mig.





Även dessa boxar skulle jag nästintill kunna kapa mitt lillfinger för.
Mr. Bean väskan innehållandes båda filmerna, hela den tecknade samt den
otecknade serien plus Mr. Beans nallebjörn vore inte fel att ha.

Stieg Larsson triology ska jag definitivt infrskaffa mig när den släpps,
frågan är bara om man ska köpa en 4-disc bluray-utgåva eller en 7-disc dvd-utgåva.

How i met your mother och Family guy skulle också göra sig fint i filmhyllan,
men dom samlingsboxarna tror jag däremot att jag väntar med tills serierna
nått sitt slut.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag tycker du ska inhandla förhäxad. Den serien såg man klart på några veckor.

2010-10-15 @ 22:20:22
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0