Månadens shopping.

Har blivit en jävla massa shoppande den senaste månaden.
Någonting måste man ju trösta sig med, inte sant?


Nytt påslakanset, överkast, gardiner, tv-bänk med låda, dvd-hylla.
Den bildkåta jycken är dock samma gamla spån som tidigare.



Ny fönstelampa som jag faktiskt hittade på Rusta utav alla ställen.



En bluray-spelare fick bli en av Mats presenter i år, sen har Mats även skaffat
oss en inspelningsbar comhembox.



Det här spelet har vi velat ha länge, men det har inte blivit av att vi köpt
det, förens idag. EFtersom att elgiganten ska byta lokal så kostade det
dessutom bara 295 spänn. Som hittat.



Dom fjärde säsongerna av My name is Earl och SG-1.



Tv-serien med Vi på saltkråkan, har velat ha den ett bra tag och
för någon vecka sedan såg jag den på ica maxi till det förmånliga
priset på 199 spänn.



Vi har även införskaffat oss några bluray-filmer, vad är vitsen med att
ha spelaren om man inte har några filmer.



Har även blivit en utökning bland dvd-filmerna.


Dessa förbannat fula skor har jag hittills varit beskonad ifrån,
men snart börjar praktiken på ett äldreboende och då var det minsann
bara att ta och köpa sitt första och sista par.



Har även köpt ett par skor som jag inte tycker är apfula.


Utöver dessa saker har det även inhandlats en massa kläder.
Och just det...en ny bil har vi också hunnit köpa, eftersom att mercan är
automat blev vi tvungen att köpa en manuell bil så Mats har något att
övningsköra med. Vi slog på stort och köpte familjebil med en gång,
det blev en Audi A6 Avant.

Så inför den kommande övningskörningen var jag och Mats
igår på handledarutbildningen. Rena rama sömnpillret var det,
förstår inte varför jag ska behöva gå dit som redan har körkort.
Men nu är det avklarat iallafall, nu är det bara att vänta tills lämpen och
mitt handledarintyg dyker ned i brevlådan så är det bara att tuta och köra.


Kommentarer
Postat av: M i z c a - Tredje gången gillt?

Jag vill också shoppa ... :(



Svar: Oj .. varför så många kuddar om du bara använder 2 ?

2010-10-01 @ 22:40:58
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: M i c k a

tack så mycket (: sovrummet är min favoritplats i lägenheten numera, vill ligga där dag ut och dag in.



2010-10-01 @ 23:31:31
URL: http://niintendo.blogg.se/
Postat av: Mizca.se - Tredje gången gillt?

Ja, båda var otroligt för unga, så orättvist!

Jag försöker tänka så när det är jobbigt, hon lider inte mer. Min mamma sa alltid när jag var liten att dom som är döda sitter på ett moln och äter guldäpplen, dom tankarna sitter kvar :) Nu njuter dom istället =)

2010-10-02 @ 17:43:41
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0