Moralpredikan på g.

Nu jävlar hänger det en rejäl moralpredikan i luften må ni tro.



Jag får nämligen inte använda vissa knivar (dom vassa) då Mats anser att jag
är för darrhänt och ofta skär mig. Visst jag slinter ofta och skär mig men tro mig,
den kan hända med en ovass kniv också.

Normala människor tänker "åh nej, jag blöder" när dom skär sig, men inte jag inte,
jag tänker istället, faan!..nu kommer han veta att jag har använt den vasse kniven.

Men om sanningen ska fram så var det inte på kniven jag skar mig den här gången
utan istället gjorde jag det på majsburken, så jävla typiskt.
Den vassa kniven användes flitigt utan skador men så kommer den förbannade majsburken
och förstör allt ihop. Som att halka på ett bananskal precis innan mållinjen.

För övrigt så har jag även brännt mitt lillfinger på stekpannan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0