Slutpraktiserat.

Igår var det sista dagen på praktiken, var en kort dag, slutade strax efter 11.
Har trivts bra på hemtjänsten och min handledare var toppen!
Trevlig, rolig, pratglad samt väldigt bra på att visa och beskriva saker.
Så nu har jag skola i ett par veckor till och sen ska jag tillbaka
till hemtjänsten och sommarjobba.

Efter att jag slutat igår åkte jag bara hem och duschade innan det var dags
att skjutsa Mats till skolan. Efter det åkte jag raka vägen hem och slog på en film,
The skeptic. Den var betydligt bättre än mina förväntningar om den.



En advokat flyttar in i sin nyligen bortgånga fasters hus, personer i hans
omgivning varnar honom om att det är något ondskefullt över kåken.
Men han avvisar dom och anser att allt har en naturlig förklaring,
för spöken finns ju inte, eller?
Bortglömda minnen ifrån hans barndom börjar sakta komma tillbaka och snart
faller alla pusselbitarna på plats, men mardrömmen har inte mer än börjat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0