Studiemotivation.

Snart ska jag börja totalplugga inför det praktiska/teoretiska provet
i vård och omsorg som vi har imorgon!
Sent ute? Jajjamen, men jag kör på ytinlärning till 100%.
Hur svårt kan det vara? Och jag menar, det är ju bara människor
vi ska jobba med sen, så det är en värdslig sak.
En värdslig sak är just precis vad det inte är om det nu var någon
som inte förstod det, men jag har alltid kört på ytinlärning då det
är den lärostil som fungerar bäst för mig och min dåliga koncentration.
Går jag in för djupt i något så lessnar jag fruktansvärt fort
och det förblir ogjord, snabbt och smärtfritt ska det gå,
som när man river av ett plåster, riiiitch!




Tidigare ikväll åkte vi till Kvantum och köpte lite mativationshöjande produkter
inför "plugga in en 15 veckors kurs på en kväll" idiotin.
Hur bra nu det kan vara för koncentrationen att ha ett gäng massariner
liggandes bredvid som bara väntar på att bli slukade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0