Glädjande samtal.

Idag fick jag ett samtal ifrån läraren i medicinsk grundkurs,
hon ville berätta att hon har hunnit rätta mina uppgifter innan
hon går på semester imorgon, så att jag inte får problem med csn.
Hon sa även att jag uppnått betyget VG i kursen, YES!
Allt slit har varit mödan värt.

Idag fyller farsan 58 år, när köttsoppan har kokat färdigt och vi har ätit
,ska vi börja bege oss mot gammelstad.

I förrgår började vi se Little Britain från början.
Så när jag sen kommer hem blir det att rasta Diesel och sen
sätta sig framför teven och fortsätta se på dom knasiga britterna.



Favoritkaraktärerna är Vicky och Daffyd, det är dom som gör
serien rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0