En utomordentligt seg dag.

Fy fan vad jag känner mig yschlig idag!
Herre jistanes, bara jag inte är på väg att bli krass för det har jag ingen tid till.
Imorgon ska jag nämligen på en introduktion inför sommarvikariatet och
den är i 8 timmar, så om jag finge vara frisk så skulle det underlätta.

Idag har vi föresten varit på Tunadagen, det var folk som sjöng, karuseller,
man fick utmana luleåhockeyspelare i hockeyspel för att få chansen att vinna priser
,ja till och med barnridning och möjlighet att åka häst och vagn o.s.v.
Jag sket i aktiviteterna, tog en hamburgare och gick hem!

Nu ska jag gå och lägga mig för att självdö, eller se på film, får se vad det blir.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-16 @ 01:57:27
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0