Bokköp - Mysig middag - Betyg.



Har länge velat läsa Varsel, eller The shining som den heter ursprungligen.
Såg till min stora lycka att dom reade ut den i storpocketformat på ica maxi
för enbart 49 spänn. Men innan jag tar mig an den här tegelstenen hade jag
tänkt ta och läsa Mari Jungstedts senaste bok, den dubbla tystnaden som
jag lånat utav morsan. Har läst nästan alla utav hennes tidigare böcker
så förväntningarna är höga även om denna.

Idag är jag för övrigt sjuk, har förkyldning och kliandes och rinniga ögon.
Tröstade mig med att åka med älsklingen in till stan och äta en mysig middag
på Exotic. Platserna aldelles intill akvariumet var lediga, det är för övrigt min
favoritplats :) Åt en kycklingsoppa till förrätt och stekt ris med kyckling till huvudrätt
,var första gången som jag provade kycklingsoppan och den var riktigt god.
Mats valde vårrullar till förrätt och fyra små rätter till huvudrätt,
han var snäll och gav mig sina friterade jumboräkor, jag älskar räkor!

Idag så fick jag även mailat till mig betygen i vård och omsorgskursen,
fick ett VG och det är jag jättenöjd med. Nu har jag två VG:n och ett G totalt
i min vårdutbildning.  


Kommentarer
Postat av: Lina

OMG! Den var då inte en tunn bok! Den hade jag aldrig tytt läsa. Jag kämpar än men Allt för min Syster. den är på 270 sidor eller nått och efter 2-3 månader har jag bara kommit till sidan 121. Illa, jag vet.

2010-06-28 @ 22:58:39
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: M i c k a

den boken är så förbannat jävla super bra :D påtal om böcker så tog jag mig egnom IT här om dagen, det tog ett tag ;D hehe men ack så bra.

2010-07-16 @ 10:27:40
URL: http://nintendoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0