Film.

Igår kom jag fram till att det var sjukt länge sedan jag såg på en film
, har den senaste tiden haft snöat in mig på tv-serier, så jag och
Mats tog och kollade på Baksmällan. Den var hur rolig som helst.
Gillade hur dom lyckades få handlingen till ett mysterium hela filmen igenom.
Tänk er själva att vakna upp dagen efter svensexan, utan att komma ihåg någonting
från föregående kväll och finna en tiger, en baby och en höna i hotellrummet
,som för övrigt ser ut som om bomben har slagit ned.

Hur som helst så var filmen jävligt sevärd.


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Aha, så det är på er årsdag med andra ord ..?

Är det för att lättare komma ihåg datumet kanske ? HIHI!

2010-01-12 @ 17:23:49
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica ☆ Rödebäck

Hehe :) Kanske smart.

Men jag har hört att det för otur med sig om man förlovar/gifter sig på ett datum som har annan viktig innebörd.. sen om det stämmer vet jag faktiskt inte.

2010-01-12 @ 20:30:32
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0