Tolv nånting.

Kom nyss hem efter att ha varit och skjutsat älskling till skolan för han ska
göra ett prov, tur var ju det för jag hann inte mer än komma innanför dörren
så ringde brevbäraren på ringklockan för att leverera paketet jag köpt till Mats
i alla hjärtans dag present. Så nu har jag haft några jävligt kreativa minuter
till att komma på vart någonstans jag ska gömma tingesten.

Är hur som helst nöjd med det valda stället och till Mats vill jag bara hälsa:
Det är ingen som helst ide att du ens försöker att hitta den.

Nu funderar jag på om jag ska ta och slå på en Harry Potter film,
har haft dom i min ägo hur länge som helst men fortfarande inte sett
någon av dom, någonsin.


Kommentarer
Postat av: pelle

leta i linneskåpet, mats! ;P

2010-02-04 @ 15:49:55
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Glenn

Hej goding, vilken fräsch bild. Hade gärna pratat mer med dig, du verkar vara en sån fin människa. Snygg är du också, hör gärna av dig. Kram Glenne

2010-02-06 @ 22:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0