Myskväll.

Idag har jag och Mats varit förbi farsans jobb så han och Jonte
kunde kolla på vad fan det var som lät vid framdäcket,
visade sig att det bara var skölden som skrapade i fälgen så den knackades
till samt att avgasrörets klammrar drogs fast.

Vi har även varit i gammelstad och hälsat på morsan, min morbror kom
också förbi en snabbis.

Idag provade vi för första gången att äta på grilljätten som sägs ha dom
största portionerna i stan, och det tror jag faktiskt att dom har också.

Nu innan vi kom hem åkte vi förbi hemmakväll och köpte med lite godis
och en Ben & Jerry half baked, så när vi har duschat blir det myskväll framför
that ´70s show.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Det låter som en bra dag! Det skulle verkligen vara gott med lite B&J's! :)

2010-08-20 @ 15:26:01
URL: http://lavica.blogg.se/
Postat av: Lina

Hahahah. Ja vilken likhet mellan min karls frissa och de där små gubbarna. Det bli nog dagens bär eller nått.

2010-08-22 @ 13:00:08
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0