Måndag.

Känner mig inte det minsta frisk idag, har haft ont i magen i mer än en vecka
nu och har en brännande/svidande buksmärta som kommer i intervaller,
men nu mår jag dessutom illa utöver det. Vaknade efter 04:00 inatt av
att jag mådde så illa att jag inte visste om jag skulle hinna till toan eller
om det alls var lönt att ens försöka, men efter en stund så försvann
för att komma tillbaka nu. Tur nog så är jag ledig tills på onsdag eftermiddag.


Mats jobbar mellan 16:15 - 21:15 så när han är på jobbet ska jag kurera mig
med coca-cola, en bra bok och eventuellt någon film eller lite Wii spelande.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Coca cola är aldrig fel. ;)

2010-08-03 @ 01:05:29
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0