Lördag.

Började dagen med en väldigt efterlängtad sovmorgon ända fram tills 09:30,
det behövdes verkligen. Fick en kraftig släng av feber/kräkningar/huvudvärk/yrsel
igår kväll så jag somnade redan före 23:00.

Idag åkte jag och Mats till Gammelstad och spelade "med andra ord",
jag och morsan vann överlägset emot Mats och Malin.
Inte vidare konstigt i och för sig då Malin som ett exempel beskriver
ordet Vampyr med att säga: En fågel som sover upp och ner.

Innan vi åkte hem så åkte vi förbi Ica Maxi och köpte mina favoritchips,
så när vi har duschat och gått ut med hunden ska jag lägga mig och
se på That ´70s show och äta chips innan det är dags att gå och lägga sig.
Jobbar 7-11 imorgon, ska bli jätteskönt med ett kort pass som för övrigt är
mitt sista pass. Sen har jag jobbat färdigt för i sommar och hinner vara ledig
i en hel vecka innan skolan börjar igen.

Trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0