Renskrivning av arbete.

Igår renskrev jag klart arbetet i medicinsk grundkurs och idag ska jag ta mig an
att renskriva arbetet i vård och omsorg så att dom är färdiga för inlämning.
Var lite dumt av mig att sätta mig och skriva 16 stycken A4-sidor i ett
kollegieblock trots att jag visste att skiten ska skickas in per mejl.
Typiskt!

Sen får vi se vad som händer ikväll, inne i stan har det rätt nyligt öppnat
ett nytt cafe, Café Koppen, grymt mysigt är det där.
Jättetrevlig ägare är det också, sist jag, Mats och Sandra var där så
bjöd han mig på en varm choklad med grädde, chokladsås och regnbågsströssel.
Mats och Sandra var storbjudna och ville inte ha, synd för dom :)
Om det är öppet ikväll kanske det blir att fara dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0