Ett paket till Jenny & Mats.

Jag är nu den jävligt stolta och lika lyckliga ägaren utav dvd-boxen
med den kompletta serien utav De tre vännerna och Jerry, good shit!



Har sökt väldigt länge efter den här boxen men den har alltid varit under
statusen "utgått ur sortimentet", men så hittade jag den på discshop
under påsken och till min stora glädje fanns det EN kvar.

Mats gick inte heller lottlös, han är nu ägare till denna box



Kvaliten på boxen är dessvärre under all kritik, själva boxen är
tillverkat i mjuk pappertunn kartong och skivorna ligger i
tunna pappersfodral som inte ens är märkta med säsongs eller skivnummer.
För att se vilken skiva och säsong det är måste man öppna fodralet
och läsa på skivorna. Men det billiga priset kompenserar mer än väl
det taskiga valet av material.

Vi börjar nu sakta men säkert närma oss att bli "guldkunder" på Discshop.

Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Ja, snacka om att jag blev feta sur när jag såg filmerna. Så jag hoppas att Discshop skäller lite på posten me.



Efter att jag har skummat igen om din blogg så ser det ut som om att du verka köpa en hel del film. SÅ nu måste jag allt hålla koll på bloggen din.

2010-04-07 @ 22:53:09
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Sussi

Jag är förälskad i båda serierna, vilken lyckost du är!

2010-04-08 @ 17:14:44
URL: http://lavica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0