Söndag.

Var ett tag sedan jag satt här sist. En vecka på pricken närmare bestämt.
Här kommer den korta versionen på vad som har hänt i veckan.


Fick det här spelet av mina föräldrar i present och det har spelats
många gånger under veckan, det är skitkul!.


Söndag - Torsdag

Varit med Sandra
Sprungit på stan
Jag, Mats och Edit har hunnit fylla år
Åkt till råneå
och sist men inte minst har vi umgåtts en hel del med Robert.

Fredag

Min bromsskiva faller i tusen bitar under färd.
Handlat och varit på bolaget
Festat

Lördag
Brorsan och Farsan kom och bytte bromsskivshelvetet.
Robbz kom över på middag


Kommentarer
Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Allt fint med dig?

2009-09-20 @ 22:14:10
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0