2-skap.

Nu är det bara nio och elva dagar kvar tills jag och Mats fyller
46 år (tillsammans alltså). Vi funderar på att köpa en gemensam
present från oss båda till oss båda i år.
Presenten vi funderar på är ingen mindre än den här lilla snyggingen



Det är den nya Arkiv-X boxen som släpps i början på Oktober.
Utöver hela serien innehåller den även båda filmerna.
Tidigare har jag egentligen inte tyckt om Arkiv-X det minsta lilla
men efter att ha tvingats se ett par avsnitt med Mats har
jag börjat tycka att serien är riktigt spännande.


Kommentarer
Postat av: pelle

Jag har Arkiv X, fast inte i den där boxformen. Jag tycker serien är riktigt bra. Bara man tar sig igenom säsong 1.

2009-09-05 @ 10:33:39
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0