Veckans filmer.

Stuart Little 1 & 2


Gårkvällen fördrev jag framför tv:n och Stuart Little 1 och 2.
Har planerat att se den tredje och sista filmen ikväll.
Har aldrig haft sett Stuart Little förut men blev positivt överraskad.
En liten mus med en egen bil och en katt som husdjur, hur kul
är inte bara det?


My life as an idiot och Black Water



Black Water dög väl, men inte mer än så. Merparten av filmen
handlar om att huvudrollsinnehavarna sitter uppflugna i ett träd
och väntar ut krokodilen, inte vidare spännande alls.

My life as an idiot visade det sig att jag redan sett, titeln är nog
det som är roligast med den filmen tyvärr. Den lät mycket bättre än
vad den egentligen är.


En decemberdröm


Med tanke på hur "julkåt" jag är så var det en riktigt dum ide
att jag började gräva bland julkalendrarna, hur sjutton ska jag
nu lyckas hålla mig borta från julpyntet i en och en halv månad till!?
Den här julkalendern var helt ny för mig, hade aldrig ens hört talas om den.
Julmirakel är temat filmen igenom och den är hur underbar som helst.


Robert Gustafsson - Lösvikt


Robert Gustafssons hittills roligaste material!
Visst, han är grymt överskattad men det här var ta mig fan riktigt roligt.

Jag har säkert haft sett fler filmer, men dessa är då dom jag kan komma på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0