Fel möte.

Var tidigare idag på ett möte hos arbetsförmedlingen, så här i efterhand
börjar jag misstänka att jag varit på fel möte. Nåja, alla gör vi fel någon gång.
Dessutom var det faktiskt "välkomstkommiten" som sa vart jag skulle gå och
sätta mig och vänta. Anledningen till att jag misstänker att jag hamnade fel?
Först och främst så höll det här mötet till på försäkringskassans halva av lokalen
och för det andra var det bara två kvinnor till på mötet, varav båda var 53 år gamla
och mötet till största del handlade om vad som kan göra dom "äldre" starkare på
arbetsmarknaden. Bara det att jag kallades för ungdomen, herregud.
Man kände sig som en fjunig liten mopedistpojke på ett PRO-möte.

Nu är det en sockerkaka i ugnen med mitt namn på ;)


Kommentarer
Postat av: Sussi

Hahaha väl spenderad tid va? :)

2009-11-13 @ 00:48:42
URL: http://lavica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0