Fyllechaffis.

Igårkväll fick jag agera "fyllechaffis" åt Mats, Robbz och en polare till han.
Dom senaste fyra åren har jag i stort sett bara kört min bil och den har automatväxellåda,
bortsett från att jag kört Kattas bil lite. Igår däremot skulle jag framföra en Manuell turbodiesel.
Mats som vet hur hopplös jag är försökte dra igång en vadhållning om hur många försök som
skulle gå ut innan jag kom mig iväg med den, för övrigt så blev det tredje gången gillt.

Man kan summera kvällen med att samtliga blev för glada, högljudda och bråkiga.
Några smärre incidenter förekom, men inget allvarligt.
Efter ett par timmar åkte vi tillbaka till Råneå och det var nog lika bra det,
vid den tiden hängde bilägaren ut genom fönstret och spydde i farten.

Det är efter sådana här upplevelser jag förstår varför jag slutatde att dricka.

Kommentarer
Postat av: pelle

äsch, det är ju svårt att köra manuellt om man inte gjort det jämt. när jag lånar päronens bil så letar jag alltid efter kopplingen innan jag kommer på ;D

2009-05-17 @ 17:24:49
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: pelle

ey, ey, ey!

2009-05-18 @ 23:07:17
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0