Världens segaste immunförsvar

Ja någon måste ju ha det med, but why me?
Nä nu är det dags att immunförsvaret kommer tillbaka från sin semester,
vaknar upp ur sin dvala och gör mig frisk som en vårvind igen!
Är lite smått less på mina nya rutiner nu, host host harkel trumpetsnytning - repeat.

Igårnatt efter klockan 24:00 började discshops 10-års jubileum.
Dom sålde Disneyklassikern Robin Hood för bara 10 spänn.
Men när jag klickade mig in på sidan kring halv 1 så var den slut, slutare, slutast.

Nu ska jag gå och äta lunch/middag.

Kommentarer
Postat av: pelle

Ojdå, de kan inte ha haft så många exemplar av den filmen ;D

2009-03-11 @ 20:35:50
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0