Te & film.

Förut har jag aldrig tyckt om vare sig kaffe eller te, men nu den sista tiden har jag blivit en riktig
teoman. Lipton yellow label tea är mitt nya "måste ha", förr var det coca-cola och socker som fick mig att må toppen, dessvärre gick jag alltid upp i högvarv och fick svårt att sova om jag drack
för mycket coca-cola eller överkonsumerade godis och allt övrigt socker.




Nu ska jag gå och se på film. Ikväll är det filmen Nim´s Island som står på tur, 
det är en familjefilm med bl.a Judie Foster och Abigail Breslin i huvudrollerna.
Tror den är ruggigt bra faktiskt.

Godnatt.


Kommentarer
Postat av: ejmis

Bra val med te istället för cola och godis =)

2009-03-17 @ 19:05:57
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0