Bolt & Bo-ko.

Igårkväll hann jag med att se både Bolt och Djurgården med Bo-Ko.

 

Djurgården med Bo-Ko brukade jag jämnt se när jag var liten,
men jag tänkte aldrig på vilken konstig dialekt Bo-Ko har.
Den var hur som helst riktigt rolig. Finnemang ;P


• • • • • •

Bolt
var grymt rolig, diggar hamstern och duvorna!

 Bolt: Det kan bli farligt.
Hamstern: Jag äter fara till frukost!
Bolt: Är du hungrig?
Hamstern: UTSVULTEN!!

För hjältehunden Bolt är varje dag ett spännande äventyr med faror bakom
varenda hörn, åtminstone så länge kamerorna filmar.
När den lilla  tv-stjärnan kommer på avvägar från studion och hamnar i New York
börjar äventyret på riktigt, när han försöker ta sig hem på en resa i verkliga livet.
Det enda Bolt har att förlita sig till är de superkrafter han tror han har men saknar,
och två nyvunna vänner: en övergiven katt och en hamster med dille på tv.
Snart upptäcker Bolt att man inte alls behöver superkrafter för att vara en hjälte på riktigt.



Kommentarer
Postat av: pelle

Jag tror jag skulle gilla bolt, känns som om den har smart humor :D

2009-03-04 @ 15:12:34
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Poppe

Ja Bolt är ju rolig som tusan=). Såg den då på engelska men ändå=)

2009-03-05 @ 14:08:40
URL: http://poppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0