Ät gul snö

När vi var ute och gick med Diesel igår så frågade 3 små pojkar som
spela hockey i rinken om vi kunde fixa lite vatten åt dom.
Jag försökte så snällt som möjligt förklara att det säkert finns en miljon saker
som jag hellre skulle göra, men att dom säkert kan få dricka på fritidsgården 20 m bort.
 Men så hände det, Mats fick en av sina unika snilleblixtar och ropade åt dom att dom
kan äta snö - som sedan urartade till att bli gul snö. Sen gick han och skratta åt sitt
"otroligt roliga svar på tal" hela vägen hem. Moget.

Om jag var Eva så skulle jag hålla Kristoffer så långt borta från morbror Mats
som det bara är möjligt för han är ett ont frö.

Kommentarer
Postat av: Poppe

Hehe=) Ni verkar ha roligt ute ni=)



I Lund tror jag att det stod

2009-03-13 @ 19:19:31
URL: http://poppe.blogg.se/
Postat av: Poppe

Ja man skall snart sätta sig o se på Så ska det låta, Sen vet jag inte. Får se om man sticker till en Polare eller nå. Sj då?

2009-03-13 @ 19:34:27
URL: http://poppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0