Väntar otåligt..

Sitter och väntar på att DHL ska komma och hämta upp den trasiga datorn
så man kan gå ut någon gång. Avskyr att sitta och vänta, tiden går på något
 underligt vis alltid extra långsamt då. Igår spenderade jag en timme med näsan
tryckt i Teknik magasinets katalog för att söka efter årets "bluffprodukt", hittade
flera tänkbara kanditatprodukter, men dom fanns tydligen på riktigt.
Precis när jag gett upp insåg jag att dom inte kör med någon "bluffprodukt" i år.
Där försvann en timme av mitt liv som aldrig går att få tillbaka.

Igår kom det en ny film i brevlådan, p.s i love you.
Ska nog ta och se den när jag sett klart The king of Queens serien.
Påbörjade s. tre igår, så efter den säsongen är det bara 2 säsonger kvar att se.

Nu ska jag gå och vara kreativ, typ.

Kommentarer
Postat av: Poppe

hehe. Kíng of Queen är så roligt=)

2009-06-04 @ 14:52:05
URL: http://poppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0