Min personlighet..tydligen

Mats satt och fyllde i en lista med olika personliga egenskaper.
han ansåg tydligen att jag besitter en hel del positiva sådana, men han
påpekade starkt att kreativiteten endast sträcker sig inom sattygens gränser.
Han var även fräck nog att understryka att diskret inte ens borde få finnas med
bland alternativen när det gäller mig, vad han nu kan mena med det.
Jag är ju hur diskret som helst när jag anser att det behövs - riktigt mycket.



Vem vill vara lugn, nyfiken, pålitlig och entusiastisk när det fanns andra "bättre"
egenskaper som stark, proffsig, diplomatisk, kunnig, snabb och ekonomisk?

Kommentarer
Postat av: Poppe

Jo. Men jag gav upp och skulle testa det så ja. Nu är man fast där. Man lär sig hur det fungerar. Det tog lite tid för mig men nu går det bättre=).

2009-06-18 @ 14:06:42
URL: http://poppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0