En geting i köket.

För en liten stund sedan kom Diesel inspringandes från balkongen
och totalvägrar sen att ens gå in i köket där balkongen är trots att
vi stängt balkongdörren, jag klandrar han inte, det flög nämligen
omkring en stor jävla geting där inne :S Jycken måste ha blivit stucken
någon gång för den senaste tiden har han blivit panikrädd för getingar.
Ser han en på balkongen springer han in genom myggnätet och
är ytterst tveksam när han sen vågar sig ut, vilket inte inträffar förens
han stått och lyssnat en stund och sen försiktigt kikat bakom dörren också
så att den inte gömmer sig någonstans.


Usch, tycker verkligen inte om flygfän!
Tur att Mats var hemma och kunde ta hand om den, annars hade
jag troligtvis ringt både polis och räddningstjänst.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Min hund har satt sig på en humla förut en gång och hugger numera vilt efter alla flygfän. Stackarna.



Jag lider med dig som måste åka långt för att se musik live!

2009-07-01 @ 23:33:29
URL: http://lavica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0