Skärgårdsdoktorn.

Nu håller jag på att avverka 3:dje och sista säsongen av Skärgårdsdokton
i väntan på att maten ska bli klar, vi kokar risgrynsgröt.

Hmm..undrar vad jag ska ta och se på när jag är färdig med skärgårdsdoktorn.
Har typ 100 osedda dvd-filmer men ändå slutar det oftast med att jag ser mina
tv-serier om och om igen :)



Visste ni föresten en sak? Trots att vi har 236 stycken filmer och tv-serier,
så vet jag precis på vilken hyllrad, vilket nummer från vilket håll varenda film är.
Och det trots att jag inte ens har dom i nån speciell ordning.
Det var inte illa pinkat va?

Kommentarer
Postat av: Poppe

100 filmer som du inte sett än=) Oj=). Av dem 220 som jag har så är det 1 tror jag som jag inte sett=)

2009-01-14 @ 19:09:49
URL: http://poppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0