Run, fat boy, run.

Igårkväll såg jag på Run, fat boy, run. Titeln påminner mig om Forrest Gump.
Det var ungefär det som var bäst med hela filmen. Den var otroligt seg i början men
oftast blir ju filmerna bättre allt eftersom, men det gäller inte den här.
Den hade sina korta ljusglimtar, men jag har ärligt talat sett stjärnfall som varat längre!
Nej usch, den här kommer jag då inte se någon mer gång.

Handling:
Dennis, en småfet, förvirrad kille lämnar sin gravida fästmö vid altaret bara för att,
5 år senare, upptäcka att hon är hans livs kärlek.
När hon skaffar en ny man inser Dennis att han måste förändras.
Varför inte delta i ett maratonlopp?



Kommentarer
Postat av: pelle

Så det är inget du rekommenderar alltså?



Vilka grymma drömresemål du hade!

2009-01-30 @ 18:38:31
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: eeliin.

haha, verkar bra på framsidan. Men inte på beskrivningen. :P Så om du säger att det var dålig så tror jag dej! :)

2009-01-30 @ 20:18:39
URL: http://innepersonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0