Ny design, Disaster Movie och Scrubs.

Vaknade tidigt och i brist på eljest gjorde jag om designen.
Gårkvällens film vart ingen annan än Disaster Movie, snacka om att jag blev besviken!
När man läste handlingen så fick man skyhöga förväntningar och när filmen tog
slut satt man där limmad framför tv-rutan med ett fånigt flin från kind till kind och
väntade på att allt det roliga skulle börja men roligare än så blev det inte.
Den värsta filmen jag sett sedan Bad boy Bubby.

Mitt betyg: 1 / 5



Nu ska jag gå och fortsätta se på Scrubs.

Kommentarer
Postat av: pelle

Oh, ny design. Trevligt (:

Var filmen bra`?

2009-01-05 @ 15:56:41
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: pelle

haha, jag tänkte precis säga att "då var det ju ett passande namn". Nä, men det känns som om det kommit för många sådana där filmer nu på sistone. Inget klår ju ändå inte Scary movie-

2009-01-05 @ 23:26:58
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0