Ju fler kockar....

Åt nyss middag. Vi överträffade oss själva ännu en gång med den utomordentligt
goda köttfärslimpan...men...dessvärre glömde vi salta =)
Men va fan ingen har ju dött i brist på salt och dessutom saltade vi i efterskott.
Jag hjälpte till passivt genom att hålla mig undan som vanligt.
Men kan ni gissa vilken min enda lilla enkla uppgift var?
Jo att läsa upp receptet. Så indirekt var det mitt fel att det inte kom i något salt.
Men som jag alltid brukar säga, ju fler kockar desto sämre soppa.

I rest my case.


Kommentarer
Postat av: Sofie

hihi.. men lite salt kan man alltid tillföra i efterhand.. Kunde ju varit värre ;) glömt köttfärsen eller nått :P

2009-01-21 @ 21:00:17
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0