Musik - Min spellista.

Nu sitter jag och lyssnar på musik, har gjort en ny lista på youtube.
Jävligt effektivt då man inte har en enda låt på datorn =)


Min spellista:
1. Ozzy Osbourne - Dreamer
2. Ultima Thule - I will stay by your side
3. Katy Perry - Hot ´n´ cold
4. The Scorpions - You and I
5. The Scorpions - Still loving you
6. Europe - Carrie
7. The Scorpions - Holiday
8. Lasse Stefanz - Orden som mor min sa
9. Lasse Stefanz - Innan livet försvinner
10. Brad Paisley feat. Alison Krauss - Whiskey Lullaby
11. Kid Rock feat. Sheryl Crow - Picture
12. Nick Cave & the bad seeds - Where the wild roses grow



Kommentarer
Postat av: Poppe

PÅ grund av mion tumör som jag har. Tror den har växt

2009-01-22 @ 15:34:35
URL: http://poppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0